1/1-2009

Då va det nytt åt igen!
2009


Kvällen igår va väldigt lung, jag jobbade på dagen och lyckades bli sjuk. Hade feber och ont i hela kroppen när jag kom hem, vilket satt i hela kvällen tyvärr! =( Mådde riktigt dåligt på kvällen och hela natten men idag är det bra igen. SKUMT!
Dock ändå skönt för jag va nyckter hela kvällen och slipper elendet med att vara bakis idag! TACK OCH LOV! =)

Idag har jag och Anders verkligen STORSTÄDAT hela huset, så nu e där snyggt och fint hemma!
Anders va så duktig igår och fixade allt till festen,städade fixade med maten, dukade, ja allt!
Jag låg inne i sängen och mådde riktgt kasst då!

Super fint va där igår innan gästerna kom, när dom gick va där mindre fint... =) Och idag är det så fint som det aldrig har varit förr! =) Julgranen åkte ut idag mé, nu va vi trötta på barren!
 

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ska snart äta Tacos! MUMSIGT!
Bilder lägger jag in i kväll!
Ha en GOTT NYTT ÅR alla ni!
DET ska jag ha! =)


KRAM!




                                                         






Singstar va oxå med!


Sötaste Martina med sin BAG IN BOX! =)


Jenny & Joakim


Jag i mitt låånga hår... ;)



Efter 00.30 hade alla deckat.... !


Kommentarer
Jessica Jönsson

Trist du blev sjuk men bra att ni verka ha skoj

2009-01-07 @ 13:31:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0