Tips på något roligt att skriva?

Då va det Måndag idag, men för mej känns det som Tisdag i och med att jag jobbade igår!
Idag börjar jag jobbet klockan 14.00, jag har VÄLDIGT ont i min rygg idag och funderade ett tag på att sjuka mej.
Men jag har inte råd att förlora mer pengar denna månaden. Suck , pengar ställer bara till besvär!

I alla fall så gick jag ut i köket för att proppa i meh värktabletten för jag har så ont. Tog två Naproxen(-värktabeltter) som dom heter och sedan läste jag på förpackningen... använd före 11-2005! HAHAHAHA! okej dom va bara liiite för gammla men jag får väl se om dom hjälper i alla fall. annars får jag väl spä på det med lite Alvedon också!
Denna RYGG gör mej galen! Men det är bara att bita ihopa har levt med det nu i 17 år och kommer ha det resten av mitt liv också så där är inte mycket att be för.


Kära läsare:

Jag känner att min blogg börjar bli tråkig att läsa... jag har typ ingen viktigt att skiva! Mest bara för att lätta mitt eget hjärta!

Tråkigt att läsa??? Har ni några förslag på förbättringar??

Har funderat på att skaffa en ny blogg som bara ska handla om mina djur! Men det är kanske onödigt!?!?

Ja lite tips och ideér hade varit bra att få av er läsare! Och gärna fler kommentarer så jag vet hur jag ska bättra mej! =)


HEJ PÅ ETT TAG!




♥ Visste du att.....
10.000 baterier kan transporteras från din mun till dippskålen om du dippar samma chips sex gånger!


Kommentarer
Anonym

*Jag vill läsa om dig, ditt liv och vad du hittar på. Alltså inga ändringar i bloggen. Att bara läsa om dina djur e inget skoj ju

2009-01-19 @ 16:36:31
Katja

Tycker att din blogg är bra som den är. Det är ju din vardag, det är den jag vill läsa om :)



Kram på dig o fy vad vidrigt med chipsen, tur att jag bara dippar en gång när jag dippar grönsaker (chips är inte gott ;))

2009-01-19 @ 16:44:56
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0