VÅRKÄNSLOR!

Vilken underbart HÄRLIG dag!
Solen skiner och det är lagom kallt ute.
Jag va ute och red i skogen men det va inte det lättaste ska jag säga, Kobbi ville inget annat än springa men benen gick som Bambi på hal is för det va is i hela skogen! Så det blev bara en liten skrittrunda sen gav jag upp!
Va livrädd att han skulle ramla och bryta benen! Men det va skönt den lilla rundan det blev.

Kan man få annat än VÅRKÄNSLOR idag? Är det något väder jag älskar så är det detta, lite snö och solsken! Detta är till och med bättre än sommaren tycker jag. Såå härligt!
Vi har visserligen ingen snö här men det va i Saxstorp 10 min härifrån där jag har Kobbi, ville knappt köra därifrån ju! =)

Nu sitter jag här och bloggar, insåg att det va ett tag sedan sist har inte haft tid och ork. Jag har varit mycket hos mamma och pappa och det är då jag har bloggat.  Dom har vars en laptop, här hemma orkar jag inte starta datorn länge och sitta på en obekväm stol vid ett skrivbord, det är mycket skönare i soffan! =)
Jag får väl köpa mej en laptop jag med, eller flörta lite med min kära Pappa så kanske han kan köpa en åt mej! =)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen väntar jobbet på mej 15.30-20.30 och i morgon är jag baske mej LEDIG!
Det va längesedan faktiskt. Då ska jag packa ner dom sista julsakerna och julgardinerna! Får nog även putsa fönsterna för dom ser hemska ut nu när solen skiner.

Ha en underbar dag i solen!
Det har jag! =)

 KRAAM!


Härliga vinterbilder bilder från våran trädgård!






Myran har fått ett  KYRA K vintertäcke som jag köpte i veckan!
129:- hade kostat 349:-
(Kyra K Outlett i Flyinge)
Bad mamma köra dit dagen efter och köpa ett till Siri med så nu har hos också fått ett! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0