Zingo bloggar....

En måndagkväll som denna, tar vi det mest easy tv och soffan som gäller!
Jag kollar efter om det möjligtvis finns en slurk kaffe kvar i koppen....




Kaffet va slut, i stället sätter jag igång med kvällsgymnastiken!
Husse & Matte ska nog snart sova och då håller jag och lillbrossan ett riktigt HÅLL IGÅNG här hemma.

Buster brukar också vara med ett tag på kvällskvisten, skutta runder i buren och gnagar i vattenflaskan!
Myran & Siri slöar i soffan!
Ja så ser kvällarna för det mesta ut hos oss!

SOV GOTT för er som kan hälsar Matte....! =)



Kommentarer
Katja

Inte lätt med nattpigga djur ;)



Tack för alla fina kommentarer om Tuva, du har rätt i att hon är grymt lik mig på den bilden. Tur att det hinner ändras haha :).



När börjar du på det nya jobbet?



Kram

2009-01-12 @ 22:59:36
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0