Bloggar medans vi väntar....

Sitter och väntar på att ZLATAN ska komma ut på planen i Barcelona... ser det direkt på Tv 4 sport just nu.
Helt OTROLIGT med folk som sitter och väntar på honom utanför!



Bloggar medans jag väntar.....

Idag har jag & Jenny varit skåne runt.  Först på Centan och jag shoppade lite kläder som vanligt.
Vissar bilder på det sen. Blev i alla fall 4 T-tröjor och en hängsleklänning.

Sen körde vi till Ängelholm för att träffa Siris uppfödare på veterinärhuset. Idag va det dags för Siris ultraljud och vi fick se hennes bebisar i magen..... :) Jag fick rysningar i kroppen när jag fick se dom där på ultraljudet. Blev så glad. Tänk att min lilla Snuse har bebisar i magen. Två stycken va där så inte så många men där va i alla fall! :)



Hoppas på att man får se snygge Zlatan snart sen vill jag åka och kolla på Emils lägenhet i Lund....
So long!


Kommentarer
Hanna

Trode inte man skulle få läsa något i bloggen i dag=)

2009-07-27 @ 21:15:43
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0