Gästblogg igen =)

Semestern har börjat för Joakim o maj o har haft fullt upp hela helgen.. I fredags kom min farmor o farfar o min mormor hit eftersom dom inte hade möjlighet o vara här den dan ja tog examen.. Bjöd på tacopajen o jordgubbstartalette till efterrätt..mums!!

I lördags spelade vi brännboll me ett gäng från Odarslöv/Lund...Riktigt roligt hade vi o idag har man lite träningsvärk.. Kan säga att Joakim ägde på det spelet o alla va väldigt imponerade=) Alla ville va i hans lag,,haha! Han e duktig min pojke!! Efter spelandet grillade vi korv/vildsvin/kotlett o de var riktigt gott!
Tyvärr hann vi ente me o ta några bilder..

Idag har vi firat min mormors 80 års dag! Hon bjöd släkten på middag på Ringsjö Wärdshus.. Alltid lika roligt o träffa släkten, tyvärr blir de inte så ofta..
På kvällen åkte vi ut till Chrille o Mercedes o tittade på deras hus..har renoverat jättemycke,hela nedanvåningen o det hade blivit superfint!! Dom har även fått en ny hund, en amstaff till.. jättesöt va hon..Maja heter hon.
Idag har ja varit flitigare me kameran så här kommer bilderna från idag...=)



Min kusin Magnus o hans tjej Sara! Alltid lika rolig!=)


Deras söta dotter Malva me sin nya väska=)


Andra dottern, Vinja!


Nakefisen Vinja, mamma posar, o hennes bror Peter, min morbror!


Magnus, Vinja o mamma!


Min kusin Dick, hans dotter Ellen o mormor!


Jag o älskling!=)


Efterrätt!!


Hemma hos chrille o mercedes.. 6 månader gamla Maja o Baci leker!


Indra har hunnit bli ca 1,5 år gammal!

Ha de braoo allihopa!!
O en hälsning till mitt lilla Catrinplommon som ja inte pratat me på heeela dagen, Kiviks marknad imorron?

/Jenny








Kommentarer
Cathe

Hihi du e för söööt! Och så fiina bilder! Nu börjar din kamera oxå få jobba lite om du ska blogga. :) ... HIHIHI JoaKim fattade väl att bilden på er va till bloggen... :) GÄÄRNA Kivik i morgon!

Hörs hun! Puss Puss Puss

2009-07-12 @ 22:25:14
jenny

haha! ja jag börjar lära mig.. men jag får nog en egen blogg när grisar börjar flyga!! är ju lagom så här=) ja det fatta han, han varnade alla att "detta läggs ut på the world wide webb,hihi! roligt att du ville kivik, ska bara försöka få me oss killarna osså! puss



2009-07-12 @ 22:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0