laserdome

Idag sov vi lite länge! Körde till Vikhög stranden för att bada och sola (Jag, Anders J, J och Emil.)
Vi va där inte förrens klockan 12 och efter ca 1 timme kom fullt med moln och stranden va SKIT äcklig så vi körde hem igen. Men inget ont som inte bär något gott med sej..... hemma hann jag olja in nästan hela staketet som går genom trädgården. Skönt då fick man det också gjort under semestern. Något bra annars har vi mest roat oss tycker jag.
Men de är väl det man ska göra på sin semster!!!

Klockan 20.00 hade vi bokat tid på
Emils gulliga flicka Matilda jobbar där, vi spelade en hel timme och svetten lacka.
Första rundan va jag, Jenny, Björn & Emil i samma lag medans Anders & Joakim spelade med några småkillar som va lite dryga.
Andra rundan gick Joakim & Anders över i vårt lag och även Matilda va med oss och spelade den rundan.
VI VANN! :) Skit kul och de andra laget blev såå sura!
Svettiga och goa åkte vi hem... och hem kom vi gaaanska fort! (Inblandade vet hur!) ;) 


Nu ska jag gå och duscha känner mej lite ofräsch, men det va ett himla kul sätt att träna på.
Dessutom va hela Malmö invaderad av gröna äckliga flugor som fastnade överallt på en när man gick ut.
Sov gott alla bloggers det kommer jag göra efter en rolig, trevlig och svettig dag!




PS: För alla er som undrat ang toningen på bilana svarade jag på det i inlägget nedan! DS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0