Mina vovvar!

Idag har jag haft en heldag med Baci, vi har varit i skogen i järavallen o gått en lååång runda.. Efter det åkte vi hemåt igen o hade lite stadsträning i storstaden Kävlinge! När vi kom hem blev det en lite stund i solen o sen ett bad för Baci.. Imorron ska vi till djursjukhuset o få vaccinationspruta o prata om eventuell kastrering..

Här kommer lite bilder som jag hittade på Baci som valp, han var ganska stor när vi fick hem honom, redan 10 veckor gammal..







Här kommer några bilder på Robin när han hade blivit en gammal man..



Öhrlidens jubileum Hope från Sjöbo a.k.a Robin!!



Robin blev 12 år.. Robin hann träffa Baci i ett år ungefär.. Saknar honom mycket!!
Ser ni hans "delade" nos..hihi..fick många kommentarer om den, såg lite roligt ut..hihi..


Ha det gott!!

/Jenny


 



Kommentarer
Catrin

Haj Gum! Så fina bilder du lagt ut! :) PUUUUS

2009-07-01 @ 22:15:43
jenny

tack vännen!! jag kunde alldeles själv..hihi! ha en bra dag! vi hörs sen.. PUSS

2009-07-02 @ 09:48:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0