Pride festivalen som är så inne nu...!????

Jag undrar en sak? Varför måste man ha en pride festival för?
Finns det nåt mer löjligt att ha en festival för att alla som är bi, homo eller vad dom nu är?
Snacka om sjukt. Kom på något annat att ha festival för i stället. Det är en sån löjlig inne grej så man blir helt less.
Att det ska vara skam osv att vara homosexuell, kanske på medeltiden men inte längre....

En ska ska jag bara påpeka och jag är inte emot homosexuella och bisexuella människor men jag tycker det går till överdrift med en festival bara för alla som är det ska få visa sej. Va fan det syns väl ändå? HOHO?

Kom att tänka på detta när jag läste på nån sida här på nätet där det typ stod såhär:
"Jag kom fram med min homosexuallitet under Pride festivalen förra året.... är så glad!"
Hur dumt låter det inte.... varför vågar man inte visa det innan för???
Tänk att gå och vara förälskad i någon och inte våga visa det. Sjukt löjligt.

Nä vad ska bli nästa projekt ha ha en festival för.... alla som inte äter oliver kanske?????
Låter väl inte så dumt??


                                                                                  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0