Sommaren é kort det mesta regnar bort....

Sitter och avnjuter en kopp kaffe i mitt nystädade hus! =)
Anders e och hjälper pappa med att klyva ved så vi har något att elda med till vintern kommer.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag till "mitt andra hem" Centan! =)
Städade min garderob innan och insåg hur MYCKET nya kläder jag köpt denna sommaren, helt sjukt.
Jag måste fixa en till graderob nu som jag kan ha min kläder i, dom 4 jag har räcker inte till längre. ;)
Men jag MÅSTE bara ha 3 T-tröjor till som jag köpte på New Yorker i förra veckan. Dom va sjukt sköna.
Hoppas bara att min storlek finns kvar.


Fler sånna här vill jag ha!


Mina shorts som jag köpte på BIK BOK på Nova förra veckan!
Döööö sköna! Tur jag tog två stycken! =)


Sista bilden blir på mina lovely dogs! Dessa två mössen va vad vi köpte på Ikea igår! =)
36:-
Anders tyckte det va en bra dag på Ikea... HIHIHI!

Nä måste dra nu!
Återkommer när jag är hemma igen...

LOVE! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0