Stranden, Städning & Shopping!

Idag gick jag upp i hyfsad tid. Solen gassade och Hanna hade messat mig och fråga om jag ville till stranden.
Det tackar man aldrig nej till! Vi va i Barsebäck kl 10.00 och va hemma igen kl. 13.45. Tiden gick så fort bara!
TACK för idag Hanna det va verkligen trevligt! Får vi snart göra om!

När jag kom hem påbörjade jag min storstädning av huset, jag va helt svettig och klockan va 15.45.
Tog en snabb dusch och sen lagade jag mat till mej & Anders.
Nu e här rent och fint hemma! Känns riktigt skönt.

Efter middagen körde jag till Centan för att jag skulle köpa en klänning på Gina Tricot
denna.....



Gick även in på MQ vilket jag aldrig skulle gjort. Där hittade jag en SUPER FIN klänning som jag bara inte kunde motstå.
Jag hade ångrat mej resten av mitt liv om jag inte köpt den.
Såhär ser den ut:



Visst va den fin? ROSA är en farlig färg. Speciellt i denna "baby rosa" färgen!

Nu ska jag dricka mitt kaffe innan det kallnar!
Hörs!


Kommentarer
Hanna

den färgen har jag också på min runika och ljus rosa=)

2009-07-17 @ 21:20:24
URL: http://hcmo.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore

vad kul :)

åh så fina köp!

2009-07-18 @ 18:29:33
URL: http://enibas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0