En dag kvar sen semster

Sista arbetsdagen i morgon sen har jag S E M E S T E R !

Det ska bli riktigt skönt för jag är så trött nu. MYCKET att göra på jobbet kan man lungt säga!
Idag har jag och Anders varit och snackat med dom på Kommunhuset ang bygglov.
Ska skicka in papper nu så får vi väl se hur det kommer gå med husbygget! =)
Kan nog ta minst 1 år innan vi får besked om vi får eller ej, drygt men men vi har ju hus så länge!

När jag kom hem la jag mej och sola och somnade i solen, vaknade av att jag va helt svimfärdig så jag gick in och sov vidare i soffan. När Anders kom hem körde vi til Järavallen med My & Siri.
Dom blev rätt trötta så dom fick åka hem och vila så körde Anders & Jag vidare till Lödde där vi träffade J & J.

GUUUD va jag vill att det ska vara Fredag nu och att klockan ska vara 14.... SEMSTER... JAAAA TAAACK!

Natti Natt


Min fina älskade Kobbi som jag sknar så mycket!
Jag vet att du har det bra, men jag saknar våra mysiga ridturer i skogen och allt du har busat med mig.
ÄLSKADE Kobbi!


Kommentarer
Anne

Lite solsting kanske? Antar att du är mega brun vid det här laget. Fuskigt, andra blir bara rosa som en gris när man solar. Va söt Kobbi är. Varför sålde du honom?

2009-07-03 @ 09:52:58
URL: http://ingemanslandet.blogg.se/
Anne

Det blev 2 st på agilityn men dom båda ville tävla till hösten så jag tyckte att de va väl lika bra att köra på... Alla valpar mår bra, dom är så pigga o busiga nu... Nej, de blir troligtvis inte så. Har lite andra planer men en dag så får de bli en hund till.

2009-07-03 @ 10:30:22
URL: http://ingemanslandet.blogg.se/
Hanna

Så du ahr också semester nu?! Trevligt, kanske vi kan ta standen någon dag om du vill?

Karmar

2009-07-03 @ 19:52:23
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0