Rap Attack!

Usch nu börjar man nyktra till nu kommer bakfyllan!
Jag måste bara berätta att jag fick ett ryck vid halv tolv tiden och tänkte nä fassen nu ska jag ut och gå en lång runda.
På med joggingskor och träningskläder, radion på max i hörlurarna sen gick jag. FORT som fassen och det va såå skönt. Blev lite jogging också mot slutet av rundan. Svettig kom man hem och Anders låg fortfarande och sov klockan va 12.30. Han hade inte druckit men sov längst i alla fall. Visserligen hämtade han mej på natten. SNÄLLA pojken min.  

Har klippt Anders hår och nu har vi precis ätit frukost/lunch... eller vad man nu ska kalla det.
Snart ska vi köra till Ma & Pa. Ska äta middag där i kväll sen blir det filmkväll hos Jenny & Joakim.
NAJS NAJS!

Nu ska jag slumra si soffan medans Anders kollar klart på filmen.

Puss Puss



Festade med Ola polis igår! Han spelade denna låten på förfetsen den va sjukt bra! :)


Maria & Ola Polis! :)


Kommentarer
Hanna

Fan vad du är duktig då Catrin, ut o gå=)

2009-07-26 @ 15:41:23
URL: http://hcmo.blogg.se/
Hanna

Catrin, vi skulle fan varit till Björka den 19/9, för då kommer arvingarna=)

2009-07-26 @ 16:02:40
URL: http://hcmo.blogg.se/
Maria

Hej Catrin!



Kan du inte skicka några av dina bilder från förfesten i lördags? Du hade mkt bättre bilder än mig... Maila gärna några stycken! Tack! Hoppas allt är bra annars.. Jag är fortf trött efter helgen..hehe Kram

2009-07-27 @ 20:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0