Ansiktsbehandling?

Nu har A precis fått agera modell för att jag skulle göra en ansikts behandling på honom.
Gick en utb. i STHLM för ca 5 år sedan då jag fick lära mej att göra behandling.
Plus en massa information om olika prudokter.
Dom vi andvände oss av på utbildningen va rena eteriska oljor och krämer fråm naturen.
Jätte härlig och man känner sig så ren efter att fått en behandling av dessa produkter.
Wise va produktnamnet och utbildningen va på axelssons.

Tyvärr har jag inte köpt in oljor och allt annat som behövs till en ansiktsbehandling,
dom håller endast i tre månader och kostar en hel del.
Men nu har jag funderat på att köpa hem och ta emot lite kuder för att göra lite behandlingar på.
Kanske inreda ett massage rum här hemma... vore mysigt!

Värt att tänka på måste jag säga!
Men jag måste nog öva upp mej för det va så länge sedan så jag får väl ta emot några grattis kunder till början!
Nån som då känner sig villig att ställa upp???





Kommentarer
Bella

Du kan räkna med mig :)

2009-06-09 @ 23:28:31
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Kikki

Jag ställer gärna upp som en liten testkanin :)

2009-06-10 @ 08:08:42
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0