??!!??

Efter mycket om och med med min lilla Kobbi fick jag idag äntligen ett beslut från försökringsbolaget att
jag får ut mina försäkringspengar eftersom han blev sjuk.
TACK och lov.... sen ska vi bara skriva papper med köparen sen är han såld på riktigt.
MIN fina Kobbi! Han har det så bra nu och det är jag glad för.
Saknar stallet och Kobbi men det är ändå skönt att slippa tvånget at behöva köra dit varje dag.
DOCK kommer jag alltid önska mej en liten hästgård och dyker den rätta upp flyttar vi nog och då ska jag ha en häst igen. Ibland känns det nästan som att man har föör mycket tid över nu...
Men det kan ju vara bra det också!
Jag har behövt vila mig.. och nu mår jag såå bra!

Ja nog om detta.....
IDAG har jag och Jenny tränat på utegympan nere vid sjöbobadet.
Det blåste rejält men med lite gympa blev man varm.
Kul va det i alla fall nästa gång hoppas vi på bättre så man kanske kan bada efteråt! =)
Vilket vissa gjorde idag.. GAAAALNA!

Nä nu ska jag sova, jobba sista dagen i morgon sen väntar en MYSPYS helg! =)


PS: Det är inte meningen min blogg ska se ut såhär .. har bara inte hunnit idag! DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0