FredagsMYYS det bästa jag har......

Oj va trött man är i kväll!
Vi har haft besök av våra kära vänner J & J i kväll! =)
Käkat GOOD middag.... Jenny & Jag åt revben och dom andra två nissarna åt planka.
Till efterrätt blev det marängsvisch (stavning?)

Sen tog jag och Jenny lite SNYGGA bilder på oss!
Nu har "gästerna" kört hem och nu ska vi sova.. är såå trötta...
NATTI NATT


Tittut....


Jag & Jenny & Nissarna.. vi va ju fyra här idag...!


Puuuuusss....... och hål i huvet!


Jenny drömmer om sin nya bil... och jag om att få åka med... ;)


Kommentarer
jenny

GUUD vad snygga vi är*!! Snart e det ingen dröm längre, snart e den miiin! moohaha=) Då ska vi ut o köra racerbil för det e den ju.. Nu ska jag köra till jobbet och ja får hoppas att jag inte e först till en olycka idag,tycker att det har hänt lite ofta nu..=( Puss hajjj

2009-06-06 @ 09:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0