GLAD MIDSOMMAR!

Tiden rusar och jag hinner inte med vad jag ska!
I morgon är det midsommar och vi ska ha fest här hemma. Har inte ens kommit halvvägs och idag jobbar jag till 20.30.
På självaste midsommar jobbar jag 8-13.
Tur jag har världens bästa pojke som fixar, och underbara vänner som hjälper till!
Känns ändå lite ågest för jag är en sådan person som gärna vill fixa själv för att veta att allt ska bli bra, men jag får väl lära mej att lämna över mitt egotänkade till andra denna gången för jag kommer absolut inte hinna... det är bara så!

I fm körde jag upp med Siri till Ängeholm för att dom skulle göra ett test på veterinärhuset för att se när det är dags för parning. Så på Söndag ska vi köra dit upp igen och då ska Siri få träffa Baloo som ska bli pappan till Siris valpar.
Gud va kuul.. det kommer blir världens finsate valpar. Baloo liksom Siri är en otroligt härligt hund till temprament och utstrålning.

Av Christina, Siris upp födare fick jag två bollar till Max & Zingo som man lägger maten i som dom själv ska försöka få ut:
TACK snälla Christina!



När jag och mamma va hos Dr i Tisdags gick vi inom Vero Moda och jag fick såå fina kläder av mamsen!
Jag har inte fått lön på två månader nu pg.a min sjukskrivning så jag är luspank ... Men jag har världens snällaste mamma och pappa så dom ger mig alltid saker när dom vet att jag har det tufft. :) ÄLSKAR ER!

Lite dåliga bilder men detta fick jag:




Nä nu måste jag snart bege mig till jobbet.....
Det fina vädret har kommit nu i alla fall och man kan ju hoppas det kan stanna tills i morgon så vi får en FIN midsommar!
Fast annars är vi ju vana vid regn.... ;) Eller????


Diademet fick jag också av mamma! :)
Lite brun är jag så jag hoppas jag ska kunna ha min vita sommarklänning i morgon i alla fall!

Jag kommer antagligen inte hinna blogga mer innan midsommar så jag önskar er alla redan nu,
GLAD MIDSOMMAR!

Puss Puss


Kommentarer
hanna olsson

Du får säga till om bollarna funkar till katterna!?

Har själv en annan modell o mina katter fattas sig inte alls på den!

Skulle behöva nått sånnt så de får kämpa lite för maten:P



Glad midsommar på dej!

2009-06-19 @ 09:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0