Känns inte som att det snart är midsommar! Var är sommaren?

Nu har jag & Siri nyss kommit hem från agilitykursen.
Idag tränade vi på fyra box hinder och en liten bana med hopp och tunnel.
Siri och jag tränade lite mer på slalom snaart sitter det kanon. :)

Jag fick låna Anders bil till kursen... jihoo va kul det va att köra den.
En liten racerbil minsan!
Väldigt lätt och behaglig att köra.

När vi kom hem gick jag ut i brevlådan och hämtade in posten och såg att min
midsommarklänning hade kommit. SUPER FIN är den men kanske för liten.. :(
Jag trodde den skulle vara länge med tyvärr så va den inte de och jag måste ha leggings under
OM jag inte vill vissa hela gumpen!
Ska gå och testa den så får vi se hur den sitter.

Ang midsommar så har vi inte bestämmt oss vad vi ska göra än....
Jag jobbar till klockan 13 så igentligen vet jag inte om jag hinner fixa och dona allt för en fest här hemma!
Men är det många som vill komma så kan jag göra det för er skull. :)
Annars har vi blivit bjudna till Kikki & Johan vilket också skulle vara super kul.
BESLUTSÅNGEST!!!!!!

I morgon är det åter igen jobb sen är jag ledig Ons & Tors.
Ska bli himla skönt och då hoppas jag på fint väder så jag kan bli lite brun innan midsommar!

Ha en skön kväll!
Puss Puss Puss
♥♥♥



Kommentarer
Katja

Nä det känns verkligen inte som att det snart är midsommar. Vill ha tillbaka solen och värmen!!

2009-06-08 @ 23:06:28
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

Vad är boxhinder?

Ni är sååå välkomna hem till oss :)

2009-06-09 @ 13:06:38
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0