Midsommardagen...

... Hade en riktigt trevlig Midsommarafton... TACK ALLA NI SOM BIDROG!
Jag jobbade till klockan 13 och när jag skulle köra hem så va det ett REJÄLT åskväder och regnet forsade ner.
Väl hemma så hade strömmen gått och maten kunde vi inte tillaga och duschen fungerade inte efterson vi har en elpump som pumpar upp vattnet i kranen! Jag, Jenny, Pajen, Potatisen & Äggen packade in oss i det rå trimmade Audin och körde till Kävlinge där jag kunde duscha, Jenny fixade lite med maten och lockade håret..
Sen va det dags att återvända hem till oss igen.... då hade strömmen kommit tillbaka... Phuuu... ;)

Trots ös regn och åskskrurar lyckades vi äta all maten ute! Jag har nog inte suttit inne en enda midsommar och VÄGRADE gör det denna! :) Men det gick bra!

Vi hade en super rolig kväll.. tyvärr blev det inga lekar utomhus men vi han att spela några rundor Kubb innan vi skulle äta... sen fick det bli lekar inhomhus senare på kvällen när regnet va som värst... Vi spelade WII, Kortlek, Med andra ord, och Cissi vissade lite trix med kapsyler... HAHAHA!

Ja nä nu får ni se lite bilder på gårdagen... Har en HEEL del roliga filmer också men jag har inte lärt mig lägga upp dom än men jag ska försöka fixa det till senare! :)












Osså kom regnet..






Jag försköker lära mej tricket som Cissi till sist klurade ut!

 Jag & Cissi!






Med andra ord....


Kortspel....





HEJDÅ!


Kommentarer
Kikki

katten har johans mamma hittat!!

2009-06-21 @ 22:28:48
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0