Siri är parad....

Då va det tredje och sista dagen i rad som jag kört fram & tillbaka till Ängelholm! ÄNTLIGEN är Siri parad.
Tyvärr blev det inte hanen som egentligen va bestämd för "han fattade inte gallopen" (om man säger så!)
Men hanen som nu blir pappan till bebisarna är jätte fin han också.
Så om fyra veckor ska ultraljud göras och då får vi se om där är några ägg som vuxit och blir till små Siri bebisar.

Hoppas snart löpet är över på båda "damerna" här hemma.. det är värsta bordellen här ..... Siri sätter på Myran och tvärtom.... Lagom trött på att se de nu..... :)

I alla fall nu är jag LEDIG i tre hela dagar vilket ska bli såå sköönt. Vi har det rejält tufft på jobbet nu så detta känns behövligt. Just nu längtar jag efter min semster och till vecka 30 för då ska Jag, Anders, Joackim & Jenny till en stuga i GBG som vi har hyrt. Ska bli riktigt mysigt.
Veckorna innan dess ska jag bara slappa och vi får väl se om det blir lite små utflykter till Tyskland kanske och köpa lite sprit bland annat.

Men först nu ska jag NJUTA av mina lediga dagar och på Fredag ska vi hem till Jenny som då är färdigutbildad Undersköterska. :) KUL Gumman HOPPAS du får jobb hos mej! :)

..................................................... tillbaka igen!
Myran blev tokig här inne precis och skällde som en galning, Anders kör med sin radiostyrda bil i trädgården och Myran fullkomligt ÄLSKAR att jaga den! Hon blir helt tossig! :)
Har ju en film men jag vet fortfarande inte hur man lägger in dom!

Nä nu ska jag laga mej en kopp te och krypa ner i soffan och se om det är nåt kul på Tv:n.
Hej Hopp!


Kommentarer
Kikki

Blir kastrering på Tildis med! Det fullkomligt rinner mjölk ur henne! Stackarn!! Hon tror verkligen att kattungen är hennes bebis!!

2009-06-23 @ 22:17:54
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0