Helgen som gått...

Ja vart ska jag börja nu då?
Vi börjar väl med Fredag f.m då jag först va hos Dr. för att jag haft problem med min mage.
Allt gick bra och jag ska dit nu i veckan igen för lite undersökningar... :S
Begav mej sedan vidare till NOVA där jag inte varit och shoppat på MINST 4 månader.
(Det blir alltid Centan nu för tiden.)
Jag hittade en hel del fina REA kläder på Gina Tricot, bland annat:

En svart kjol
En rosa body
En klänning

Gick sedan runder för att leta upp examen present till Jenny som till slut blev ett armband
från Tomas Sabo (?) eller va det nu heter igen... Är inte så insatt i märkesgrejor men visste att Jenny tyckte om
det så då passade ju bra. Ett egen designat armband dessutom så lite stolt är jag att jag kunde hitta nåt bra till henne! :)

Nåväl kvällen väntade och det blev ett hejdundrandes holabaloooo.....!
Humm... JAG drack liiiite för mycket Sambuca och blev sådär pinsamt full med minnesluckor osv. osv.
Inge kul alls & därav min ÅNGEST..... ! (Stackars Anders & alla andra!)
F´låt!

Lördag & Söndag har bestått av jobb jobb jobb!
Svettigt och klibbigt och varit inne hela helgen när det varit så fint väder,
men va gör man inte för dom gammle och för att tjäna litta pengar.
Jobbat med Cajsa och vi har haft en trevlig jobb helg tycker jag.

I morgon är jag LEDIG och hoppas på att kunna spendera min lediga dag på stranden med JENNY!
Jag jobbar bara 4 dagar till sen har jag semster och det ska bli underbart vill jag skriva under på.
Jag lääängtar till våran stugsemester i GBG och allt annat skoj som ska hittas på.......

Nu ska jag ha lite kvalitetstid med Anders... nu har ni fått er! ;)



Bilden i detta inlägg blir från min ångestkväll!
Björn & Jag




Kommentarer
Kikki

Hihihihihihihihihihi :)

2009-06-29 @ 07:44:54
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
björn

Var det tvunget att den bilden skulle ut 2ggr på bloggen :D e ju kanske inte den mest charmerande bilden

2009-06-29 @ 17:04:05
Catrin

Äsch Björn.... charmen måste inte synas alltid! :)

Se på mej..... :)

2009-06-29 @ 21:58:00
björn

så sant så sant :)

2009-06-30 @ 17:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0