Avslöjar min hemlis idag!

Idag ska jag avslöja min HEMLIGHET!
Eftersom redan hälften av alla min bloggläsare vet om den rean kan jag lika gänra berätta för er som jag inte
brukar prata med utan som bara läser min blogg!

JO, som jag skrev i ett inlägg för ca en vecka sedan
-Att något skulle hända i slutet på April!

Vill ni veta då????
Är det riktigt säkert????


Jag ska få en VALP!
En nallebjörn valp även kallad Finsk Lapphund!
WIIEEE....
Ni kan inte ana hur jag längtar!
Jag ska köpa koppel och leksaker och bäddar och ALLT... åter igen! =)
Och det är ju så eftersom detta är en mycket större hund än mina små Myran & Siri hundar
MÅSTE man ju köpa sakerna! HIHIHI VA KUL!

Uppfödaren är Annika
Länk till hennes hemsida hittar ni under Läsvärt här på min blogg!


Jag har tyvärr ingen bild men ska be Annika skicka en så jag kan lägga ut en!
Annars gå in och kolla på hennes sida!

Nu klurar vi på namn åt den lille tösen!
Jag tycker Thea & Anders tycker Snäckan!

Vad ska man välja?
Vet du något fint namn kanske?

Gärna lite förslag!



I kväll har vi ätit middag hos mamma och pappa!
Kycklinggryta med ris! Gott som alltid med mammas mat!
OFTA längtar man hem till den goda maten! :)

När vi va där hemma så passade jag på att fråga mamma och pappa igen.....
Jag frågade mamma för ett tag sedan om dom kanske oxå ville ha en hund till!
Nu hade dom funderat!
Och mamma frågade pappa
-Ska vi ha en hund till vad tycker du?!
Pappas svar var: KLART vi ska!
=)
Så nu blir vi en riktig Lappfamilj vi!
HAHA

Så även mamma och pappa ska ha en valp från Annika!
I slutet av veckan ska vi hem till Annika för att se dom små liven!
Efter det LOVAR jag en massa bilder!

Nu ska jag plugga!

TJAO!






Kommentarer
Katja

Åh va kul! Du måste lägga ut en massa bilder på lillan sen när ni fått henne så att jag kan bli riktigt valpsjuk! Kramar

2009-03-15 @ 22:43:51
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

Tycker så klart Thea var finast :) men snäckan kan nog passa bra med!

Ville först att tilda skulle heta thea men tyckte det blev för likt då + att min chefs dotter heter det!

2009-03-16 @ 14:43:57
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0