Fetaste träningsvärken i (stan)... AAAJJJJJ!

Då va deltävlingen i Melodifestivalen slut, och det slutade i ännu en KATASTROF!
Slår vad om att Caroline af Ugglas låt Snälla Snälla kommer till att vinna hela skiten!
USCH! Den är IKKE bra!
Hade kanske varit bättre om man sluppit se henne för hon ser ju så förbaskat dum ut där hon bara står som en stel pinneoch sjunger!
Nä bevare mej väl och låt henne inte vinna för GUD SKULL!

Jag ska gå och duscha nu, jag va och tränade innan på gymmet körde benövningar och nu kan jag knappt gå.
Talk about att jag kommer ha en fet........................



............... i morgon! :)

Nä mina vänner nu måste jag pysa in i duschen börjar klockan 7 i morgon bittti igen!
Hoppas jag kan gå! :)



När jag har gått ner några kilo ska jag bane mej göra en tattoo!
Men vart på kroppen? Och i vilken studio?
Vet du någon duktig tatuerare här i Skåne??



Kommentarer
Kikki

finns många duktiga, kör runder och prata med olika så du fattar tycke för nån så känns det nog bäst!!

2009-03-07 @ 22:50:28
URL: http://theotilda.blogg.se/
Hanna

Håller med dej om melodifestivalenj, hon skämer ju ut sig!



Jag har hört att han som tatuerar på Lödde centrum ska va bra.

Men han tar tydligen betalt i timmen! Så det kan ju bli dyrt, om man ska göra något stort!



Vad ska du tatuera?

2009-03-08 @ 10:09:07
Cathe

@Hanna!

Jag har en tatuering som jag själv kommit på men jag måste be någon rita upp den först! jag får väl försöka leta runder och se om jag hittar nån som verkar vettig! =) Ses i morron på gympan, då kör vi gärnet =) ! KRAAM

2009-03-08 @ 22:31:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0