Final i Let´s Dance

Fredag kväll och jag tittar på FINALEN i Let´s Dance.... Snaaart får man reda på vem som vinner!
Båda paren har varit otroligt duktiga men jag tycker efter sista dansen så HOPPAS jag Laila vinner.
Det va så himla fint!

Idag sov jag till klockan 12. Kommer inte ihåg sist jag gjorde det! Åtminstonde inte detta året!
Skönt va det men man får lite panik över att komma upp klockan TOLV. LUNCH LIKSOM HALLÅ! ;)
Efter min frukost/lunch satte jag mej bland alla mina papper och böcker och började läsa och skriva!

Tog sedan en liten break och körde till Kobbi och red en sväng! Skönt att komma ut i friska luften!

VÄNTA NU KOMMER RESULTATET I LET´S DANCE...........................

Nääääääääääää......  Magnus & Annika vann!
STACKARS Laila! Hon va så duktig ju... men men Magnus & Annika va duktiga dom också!

Oj kom av mej helt här.... :)
I alla fall nu ska jag gå och lägga mej i sängen med mina böcker och läsa lite till!

Katterna & Hundarna har intagit vars en del av soffan i kväll,
på ena sidan ligger 

Brödrarna Max & Zingo.....



... på andra sidan ligger systrarna Myran & Siri!



Jag har förresten frisserat Lilla My idag. Hon gillar inte alls att bli kammad och eftersom jag inte stället ut henne ändå så klippte jag av henne lite päls i eftermiddag. Nu ser hon ut som en liten valp igen!
SÅÅ FIN min älskade My!
Bild på henne kommer i morgon! Vill inte väka henne nu när hon ligger och sover så gott!

Japp som sagt, sängen väntar!
I morgon ska jag träna på morgonen med Hanna!  =)

NATTI NATTI



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0