Fredag & jag jobbar!

Jag är såå trött efter dagen på jobbet! Det är INGET lätt jobb kan jag lova! TÅLAMOD med stort T!
Men OJ vad man lär sej!!!!

Innan jag började jobbet idag så va jag, Myran & Siri i stallet.
Eftersom det va så himla härligt väder tog vi sedan en promenad i Järavallen.
Myran & Siri ylade i bagaget när vi körde in på grusvägen!
Så roligt att dom alltid vet var man ska. Hundar är otroliga på att läsa av en. =)

Efter rundan körde vi hemmåt och busade lite i trädgården.
Jag tog en kopp kaffe och satt på trappan där ute och skulle sola lite men det va aldeles för kallt med bara en kofta på
överkroppen. Så jag fick hämta jackan också.

Nu ska jag snart gå och lägga mej!
Ska bara se vem som åker ur Let´s Dance i kväll!

Jobbet i morgon mellan 12-21 sen ska jag hem och bada Siri inför utställningen i Malmö på Söndag!

På Måndag ska jag & mamma antagligen hem till Annika och titta på valparna. Skulle gjort det imorgon men jag fick inte ledigt från jobbet! Ingen som gärna hoppar in och jobbar extra en helg! Vilket jag förstår!!

I alla fall så ska det bli så härligt att se dom små bebisarna! JAG LÄNGTAR!
Har tom. redan anmält mig till valpkurs i Augusti!

Japp allt för ikväll!
Tråkigt värre men inga bilder blir det heller!


GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0