Göra om på framsidan!

Snart dags för att gå och lägga sej!
Ännu en tidig morgon i morgon... USCH jag hatar att gå upp tidigt.
Tur man har "obekväma" arbetstider men som för mej är VÄLDIGT bekväma.
Slipper gå upp tidigt varje morgon och så har man ledigt mitt i veckan! LÖVLIEE! =)

Idag har Anders fått hjälp av Joackim & Björn att plocka upp all sten på våran framsida.
Senare kom även Bagaren.
På Torsdag kommer ett släp fullt med SINGEL hit som vi ska lägga ut på framsidan.
Kommer till att bli mycket finare på uppfarten med singel äm med gräs sten och lite singel som det är nu.

Såhär ser det ut:
 

Jenny följde med Joackim hit också så hon fick följa med mig till stallet och fixa till Kobbi!
Sen körde vi till time och Jenny köpte godis!
Jag har inte ätit en endaste bit av det utan tuggade i stället på en Risenta till mitt kaffe!
STOLT



Myran Siri & Baci busade lite i trädgården för han va också med ikväll!
Här kommer bilder på de!


Baci ser livsfarlig ut på denna bilden! =)


FOOORT gick det ..... Myran Siri & Baci i full galopp! =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0