Min jobb helg!

Go dag!
Idag är det Lördag för er som inte visste!
Jag har jobbat 7-16 är väldigt trött nu..... en tuff dag på jobbet!

Ikväll ska jag bara slappa här hemma kanske sticker jag till gymmet och tränar om någon timme.

Igår va Joakim, Jenny & Baci här! Vi åt Lax och Potatis och till efterrätt hade Jenny gjort en jordgubbspaj.
Vi kollade lite på Let´s Dance sen såg vi filmen Valkyrie. Det va ingen film i min smak ... kanske kan det beo på att jag druckit fyra glas vin så jag blev rätt trött! =)

Nä nu ska jag ta mej en kopp kaffe sen blir det nog gymmet!

Trevlig helg!


Såhär trötta är vi idag! =)


Kommentarer
Hanna

Söt katt, har en i nästan lika dana färger som din:P

2009-03-07 @ 18:29:56
Anonym

Väldigt fin blogg har du :D

2009-03-07 @ 18:37:43
Catrin

@Hanna! Va roligt, gula katter är fina! =) Hoppas ni har det trevlig i kväll! Kraam

2009-03-07 @ 21:23:42
Catrin

@Anonym! Tack så mycket!

2009-03-07 @ 21:24:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0