SIRI

Go Kväll!
Nyss klar med Siri badet!
I morgon är det utställning för heela slanten.
Måste gå och lägga mej nu ska upp tidigt i morron.

Väskan är packad och Siri är badad i alla fall.
Bara min egen matsäck som ska packas i morgon!

En bild på en nybadad SIRI:

Dock ser hon inte nybadad ut för hon har precis busat och lekt runder här med sin råtta!
All pälsen i ett enda VIRRVARR igen! =)



I veckan ska jag till doktern!
Känner mej hungrig hela tiden fast jag äter ofta och bestämda tider.
Ett sug som sitter långt ner i magen...
Tror det kan vara magkatarr!!
Nu ska jag äta innan jag ska sova är så himla hungrig nu igen....... SUCK

Håll tummarna för mej & Siri i morgon!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0