TITTA PÅ VALPAR IDAG!

ÄNTLIGEN är det dags att få titta på min blivande lilla nallevalp!
Jag har LÄNGTAT så himla mycket efter att få se den.....
Det värsta är att man får åka tomhänt därifrån... OM jag kanske inte tar med en väska och stoppar ner den i! HIHIHI

Jag ska ta lite foton i alla fall så håll koll på bloggen i kväll så kommer det förhoppningsvis lite bilden på......
SNÄCKAN som hon antagligen ska heta! (Anders förslag!) Inte hundra procent på namnen än, man kanske kommer på ett annat som passar henne bättre när man ser henne!?!?! Vem vet?

Mamma ska ju också med och titta på sin blivande valp!
Bilder kommer på den också! Hummm undrar om dom kommit på något bra namn??
Hon brukar vara bra på det... det va ju mamma som döpte Siri! =) Och Myran va redan döpt när jag hämtade henne!

Sen i Augusti ska mamma och jag börja på hundkurs tillsammans. ROLIGT ska det bli!
Jag blev så sugen på att tävla i lydnad nu efter jag sett så mycket om det på tv.
SÅ HÄFTIGT att kunna ha sån kontakt med sin hund! OTROLIGT!

Planerna är många men vi får se vart vi hamnar! Det viktigaste är att hunden ska gilla det man gör!

Nu ska jag plocka ögonbrynen sen är det dags att ge sej iväg!
Myran & Siri ska leka med Gnistan & Kummin i kväll!

HEJ HOPP!







PS:Glöm inte kolla in Catrin, Kikki, Bella & Tina bloggen också! Där skriver jag ibland med!
www.skvallerbrudarna.blogg.se
Jag kan göra en liten längst ner på sidan när jag har bloggat där så vet ni! DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0