Tränat & Provet är skrivet!

Hemma efter träningspasset!
Det va skönt att träna idag, hade så himla ont i ryggen när jag gick dit men nu har dett gått över igen.
SKÖNT

Idag skrev jag ju provet, det känndes bra och jag kunde många svar men det är ändå svårt att veta om man klarade det eller inte. Ibland svarar man ju på frågor men så är det ett annat svar läraren vill ha och då blir det fel fast det igentligen är rätt. Ja vi får väl se hur det går nu är det gjort i alla fall och det känns som en lättnad.
Nu kan jag andas igen!

Nu måste jag sätta mej vid andra datorn och betala räkningar.....
PISSE TRÅKIGT

Sånt e livet!

Ha en skön kväll allla ni!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0