Tränat!

Nyss hemkommen från gympan!
Martina jobbade i kväll så det blev jag och Hanna idag!

Svettigt värre idag med liksom förra Måndagen.
Men man är härligt trött efteråt.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Anders börjar gnälla på mej för att jag luktar!
HIHIHI

I morgon ska jag jobba och jag känner INTE ALLS för det!
Hade jag bara kunnat hade jag behövt minst 3 månaders semster.
Är så trött i knoppen för tillfället!

Men men... inte inte det är bara till att KÄMPA på!
Snart kommer väl våren och då brukar det mesta lätta.

Dessutom har jag en OTROLIGT HÄRLIG sak att se framemot i April Maj någon gång!

Vad det är berättar jag inte än! :) :)

Nu är det hög tid för dusch!

Tack för idag Hanna! Kul att ha lärt känna dej!

Bye Bye!



Kommentarer
Hanna

Tack själv:D

2009-03-02 @ 21:12:03
Kikki

Kan jag ana vad som händer i april/maj??? :)

2009-03-03 @ 10:46:12
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0