vikt (igt)



Så då va det dags för lunch!

En kopp kaffe
En Nutrilett drink
En Morot

Snabbt och lätt precis som jag tycker det ska vara!
Tyvärr tycker jag att det finns inget tråkigare än att laga mat.
Jag har ingen energi och ingen tid för att stå i köket i flera timmar för att man ska äta maten i tio minuter.
Då är det bra med NäringsDRINKAR!

Tycker tom att dom är goda nu när jag drukit det så mycket! :)

En arbetskamrat till mej är med i ett viktminskningprojekt och har gått ner 10,5 kg på tre veckor genom att bara dricka drinkar. Sjukt! Men är man överviktigt är det bra att börja så man få ett riktigt ras i början då blir man nog mer motiverad också.

Själv har jag inte gått ner i vikt mer än 2 kg men det är inte det jag vill heller. Jag vill träna upp så man får lite muskler i stället för en massa sladdrigt fet på kroppen och det har jag lyckats med! :) Midjemåttet är mindre, synd jag glömde mäta mej när jag bröjade men alla mina Jeans sitter mycket bättre nu igen. Även kring låren märks en tydligt skillnad! GOTT!

I kväll blir ingen träning dock! Jag stannade hemma från jobbet ifag känner mig inte helt ok! Ont i kroppen och mår allmänt kass!

Nu ska jag slappa vidare!

TJAO!



Kommentarer
Kikki

På den bildem är det bara moroten som är god! Hoppas Bella bjuder på godis på fredag :) Hihi!!har bestämt mig för att inte köpa godis i veckorna och nu är det andra veckan, sen att de andra på jobb köper El. att leverantörena kommer med påskägg kan jag inte hjälpa måste ju smaka!! haha!!!

2009-03-31 @ 18:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0