Vill du också vara Modell för en dag?

Hemma från jobb... och här ligger man i sin håriga soffa och är TOTALT slutkörd!
Alltid mycket att göra på jobbet.

Jag vet det är ett himla tjat men idag va min träningsvärk ÄNNU värre! AJJJ!
I kväll ska vi dock till Friskis & Svettis gympa så då kommer den väl försvinna lite!

I morgon är det den stora dagen, vilket innebär att jag, Cissi & Jenny ska till Mamlö och vara
MODELLER FÖR EN DAG! Hoppas nu det blir några bra bilder som jag kan lägga ut på bloggen sen! ;)
I vilket fall ska det bli SKIT ROLIGT!
 
VILL DU KANSKE att jag nominerar dej så du oxå kan bli uppring och få vara Modell för en dag?
Skriv då en kommentar!

Nu ska jag läga mej ner här i soffan och sova en stund är så himla trött!

Byyee!



Kommentarer
Kikki

ha så skoj idag!! vill se bilderna imorgon om du kommer hit :)

2009-03-10 @ 08:21:33
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jessica

Nej, för guds skull få dem inte ringa mig.

2009-03-10 @ 14:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0