Alltiallo!

Hej på er alla!
Dåligt väder betyder blogg för min del. :)
Har inget bättre för mej just nu i alla fall!

Igår va jag och Anders i Bromölla och hälsade på KOBBI. Han har det jätte fint i sitt nya stall med stora fina hagar och massa kompisar precis som jag önskade att han skulle få det. Gjorde mig mycket glad att se honom ha det så bra och han såg verkligen ut att ha hittat tillbaka och fått tillbaka livsgnistan igen. HÄRLIGT!

Efter att vi kom hem klippte JAG grässet i halva trädgården. Det är ganska avkopplande faktist om man bara har hörselskydd på sej. :) Anders plockade undan lite i trädgården sen klippte han resten med trimmern där jag inte kom åt med grässklipparen. Så nu är är fint! I halva trädgården i alla fall.

(La ut bilder på trädäcket lite längre ner i ett inlägg om ni vill se!)

VALBORG!
Va vi här hemma, grillade, drack cider, spela spel, åt godis och lite sånt smått och gott.
Jenny, Joackim, Martina, Björn, Cissi & Simon va här.
Tog inga bilder så ni får fantisera hur vi såg ut! ;)

Annars har det mest varit lungt här, jag har solat och njutit av våren/sommaren och Anders har byggt på trädäcket.
Skönt och avkopplande som det ska vara.

Idag ska jag på första Agilitykursen med Siri. Ska bli roligt men det är typiskt att vädret ska vara piss just idag!
Hoppas det blir bättre fram åt kvällen.



Hej på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0