Dagens händelser och lite till....

Det är visserligen väldigt varmt idag men var är solen??
Slutade nästa precis jobbet och nu e jag hemma och LEDIG i tre dagar.
(Jag har ju bara precis varit ledig i 1,5 månad med OK! )
Ska försöka hinna med att:

Bada hundar
Träna agility med My & Siri
Träffa Cissi förhoppningsvis!
sen va det nog inget mer ...!

På fredag ska jag hem till Hanna hon jag och Martina ska MÅLA hennes vardagsrum!
Spännande!
Sen helgen ska jag JOBBA och efter jobbet på Lördag ska vi äta hos Anders mormor & morfar.
Ja så veckan är i princip bokad och klar så slipper man bekymra sig om den. =)

Nu ska jag vila här i soffan tills min älskade Anders kommer hem. Slö som man är!
Gick tipsrund med pensionärerna på jobbet idag, det va super kul men det är lite tungt att köra rullstolar i skogen men det get gick! :) Jag e så glad att vara tillbaka på jobbet det är sååå KUL och jag har så mycket ny energi.
JAG ÄR GLAAD! :)




Kommentarer
Kikki

vart ska du träna agility någonstans?

de har klubbmästerskap 18.30 i sandskogen idag om du ska dit o titta, jag tränar med tilda idag mellan 17-18 så jag missar det hade annars anmält mina!

2009-05-27 @ 10:31:09
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0