Ledsen

Igår fick vi köra vår älskade Zingo akut in till Djursjukhuset. Han mådde inte alls bra!
Läs mer HÄR om ni vill.
Saknar honom vår älskade Pingo! Ingen som sov i sängen i natt och ville bli kliad i öronen av husse.
TOMT utan dej!



Max går här hemma och letar och mjauar!
Igår när vi kom hem med buren tom lade han sej i den.



ÄLSKADE Zingo.... hoppas du kommer hem igen!
Varför har vi sån otur med våra katter? Varför?



Min hand är mycket bättre idag. Nu kan jag börja röra på den och på mina fingrar igen.
Igår under dagen va den dock sämre jätte svullen och röd.
Jag satt på utb. men läraren va SSK så hon tittade på den och lindade den så inte svullnaden skulle sprida sig.
Fick sitta med handen uppräkt i luften hela tiden. Jobbigt och ONT hade jag.
Vägrade dock åka in till akuten för att sitta där i flera timmar för att dom inte skulle göra något vettigt ändå.
Fast att alla tjatade på mig, MEN det blev bättre sen framåt kvällen och idag känns det ännu bättre som sagt.



Nu ska jag lägga mej i soffan och läsa H&M katalogen. Försöka tänka på annat.
Men det är svårt... vill bara ha Zingo hem igen.... :(



Kommentarer
Kikki

Vi tänker på er!!

2009-05-14 @ 14:18:40
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0