LEEKA är kul! :)

Ojojoj... !
Klockan är REDAN 16.27 hela dagen har gått och vi har bara roat oss med att LEKA hela dan! ;)
Jenny & Joackim kom hit i fm. med en liten pojke som dom va barnvakt till idag.
Dom körde för en stund sedan.
Gud va kul och SÖÖT pojke! Vi har lekt inne med bilar och hundarnas leksaker sen lekte vi ute i lekstugan.
KUL att den kom till använding lite för det lär ju dröja ett tag innan den blir använd av oss i alla fall.. ;)



Igår kväll va vi faktiskt med hör och häpna... Jenny & Joackim då med. ;)
Käkade ostbrika och drack vin. GOTT men jag va såå mätt så jag hade ont i magen när vi skulle sova på kvällen.
Igår när vi satt där hemma så dök rätt som det var upp två kattungar i deras trädgård. JÄTTE söta som jag ville ta med mig hem, men det tyckte inte Anders så dom fick stanna där. Hoppas dom inte va utslänga någon stans ifrån bara!

Snart kommer det nån och ska titta på Anders bil så har vi tur blir den såld... :)
Men otur för Anders för då har han ingen bil.. fast jag vet redan en som jag tycker han ska köpa i stället. HIHIHI!

Nu ska jag se om man kan få gjort nåt vettigt här hemma!?!?!?!
OM.. jag orkar vill säga. ;)

Sista bilden blir en bild på vårt stökiga vardagfsrum med det nya soffbordet som jag köopte på IKEA när jag va där!



Ha en sköön LÖRDAG!

Hej på er!



Ps: Har slutat blogga på skvallerbrudarna för jag visste ej vad jag skulle skirva där i och med jag ville ha kvar denna bloggen också. I stället har jag skaffat en myransiri.blogg.se där jag skriver om bara mina djur! DS.


Kommentarer
Hanna

Gud så gott med Ostbrika:D

2009-05-09 @ 17:09:56
URL: http://hcmo.blogg.se/
Jessica

gud vad skönt med en egen djurblogg. Mest så jag slipper läsa om de här ^^

2009-05-09 @ 22:54:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0