Regn & Storm... när ska de ta slut?

Usch vilket väder det är idag IGEN!
Körde till Willys och handlade mat i morse. Här va helt tomt i kylskåpet.
Hemma igen fick jag i mej lite frukost och tog ut alla djuren i trädgården trots stormen!
Max ville inte alls vara ute så han fick komma in efter en ½ timme igen.
Sen började regnet komma och Zingo fick också komma in igen.
Nu sitter jag här och är trött... skulle gått en runda med hundarna men jag orkar verkligen inte i denna stormen.

Dessutom har Siri varit lite dålig i magen i natt så vi får väl ta det lungt idag.
Vet inte vad hon har ätit för skumt!

USCH nu börjar det åska också.... får väl stänga ner datorn och bädda ner mig i soffan med alla djuren slö som man är!
Köpte en tidning "Härliga Hund" så jag har att läsa i alla fall! =)
Får kanske först hämta in lilla Buster! Han kommer vägra.....

Hej på ett tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0