Skrock?

Jag tappade en spegel förr förra veckan. Den gick i tusen bitar.
Jag är skrockfull och tänkte direkt SHIT otur i 10 år.



Än så länge har jag haft otur med vissa saker.
Ex. jag anmälde mig till agilitykurs för 1000 kr så bröjade Siri löpa.
Ringde uppfödaren och ev ska hon ta valpar på henne, men hon trodde jag skulle hinna gå kursen i alla fall! :)

Tur man har en snäll och go uppfödare! :)
Dock ska det blir super kul om Siri får lite bebisar.
Undrar om jag kan stå emot då?
Siris underbara temprament och pappan är lika go och glá som Siri.
SPÄNNANDE!

Lite annat har jag också haft otur i bland annat ekonomi.
Men trots otur här och var är jag gladare än jag varit på MYCKET länge!
Jag älskar livet, älskar mina hundar, katter, familj och vänner runt om kring.

Jag hoppas dock det där inte stämmer med 10 års otur men jag tror  ju varje gång det händer nårgot att det är för jag tappade den där speglen......

Tror du på skrock?




Kommentarer
jenny

Hej gumman!

Jag kan trösta dej lite med att man brukar säga att de e 7 års olycka om man tappar en spegel, inte 10..=) Ha de så bra hos hästen så ses vi senare idag!! Pusss

2009-05-03 @ 09:29:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0