Älskade Kobbi, saknar dej!



Åhh... vad jag längtar efter Kobbeman ofta!
Det är så ensamt utan honom, han tog upp så mycket tid i mitt liv innan och sen bara försvann han och jag hade hur mycket tid dom helst till annat. Visserligen tog han för mycket tid men ibland när jag tänker efter, så gjorde han verkligen de? Nu Kommer man hem och lägger sej i soffan eller sätter sig vid datorn innan kom man hem bytade om till ridkläderna och körde till stallet.
Även fast jag inte red varje dag så va det så mysigt att bara vara där med honom, byta hans täcken, borsta honom och göra honom fin. Mocka förbereda hans mat putsa sadel och träns m.m ....

I stallet va det alltid skönt och där kunde jag koppla bort ALLT annat runt om kring.
Undrar om jag inte igentligen behövde den tiden???

Jag har funderat på att bli medryttare men nä.. jag vill ha tillbax min Kobbe. ♥

Jag vet att han har ett underbart hem och mår bra men jag ha ju inte honom längre!Jag kan inte gå och mysa med honom, pussa han mjuka mule.Ingen som retas med mig längre som står och skrapar hoven i golvet om man vänder och lämnade honom ensam i någon minut ingen som bufflas med mig längre........

Jag saknar honom så otroligt mycket.

Min HÄST som jag köpte för mina egna pengar en häst jag drömt om i hela mitt liv,
en häst en underbar häst!


ÄLSKADE KOBBI!





Kommentarer
Anonym

Jag vet att du saknar honom min älskade unge. Ta tiden till dina hundar och snart kommer lille Tim och tar din tid. Försök härda ut, saknaden kommer alltid att finnas där, större eller mindre under vissa perioder. Tänk på dig själva och din egen rygg nu. Bamsekram din mamma

2009-11-19 @ 15:33:23
Kikki

vi kan oxå sakna honom ibland, den nya hästen som står i hans hage var framme o ville hälsa på hundarna häromdagen men ingen vill kela med oss så¨som kobbi gjorde!

Vem e tim??

2009-11-19 @ 19:00:37
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0