HIPP i Malmö

Tjingeling i stugorna!

Jag är pigg och vaken efter en natt med MASSA dans och skoj med världens bästa vänner. :)
TUSEN TACK för igår hade såå roligt.
(Maria kan du skicka några bilder till mej på mailen?)

Det hela började med förfest hos Marcus & Maria. Vi käkade tacos, spelade spel och hade super trevligt.
Efter en låång förfest som kändes aldeles för kort trots att vi började redan klockan 19.00, så stack vi vidare till HIPP. Det stället är sjukligt roligt och igår va det precis lagom mycket folk där också. Så man kunde ha plats att dansa lite. Jag tog ingen kamera med mej igår för jag orkade helt enkelt inte, men jag kanske kan få några bilder av Mian idag så kan ni får se något i alla fall. En bild på min outfit ska ni i alla fall få se, hinner dock inte nu men kicka in under dagen så ligger den här nog.

Tjingeling!





Kommentarer
jenny

fin du va gumman! ser att lilla Baci också fick va me på ett hörn!=)

2009-11-08 @ 19:20:38
Catrin

Ja han ville oxå posa på bild lille Baci. Fast han vissade bara den "fina" sidan. :)

2009-11-08 @ 20:47:13
Ida

Du var jätte fin gumman! Och så snygg i håret =) Hoppas vi snart ses igen! Puss

2009-11-08 @ 22:37:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0