Inget att göra...

...sitter och väntar på att min älskling ska komma hem så vi kan köra och handla mat. HELT TOMT i kylen!
För att fördriva tiden ska jag fylla i detta som jag snodde från Hannis....
 


Personlighet
Vad heter du: Catrin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Tänkte och tänkte som gav mej andra namnet MARIA.
Vart bor du: Lödde
Hur lång är du: 160
Ögonfärg: Blå/Grön
Hårfärg: blont men just nu brunt efter att ha färgat de. 

Pratar du fortfarande med
Personen du kysste senast? Ja
Han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? Nej
Han som fick dig gråta sist?  Ja
Han du klappa till senast? Har aldrig klappat till en kille..

Brukar du
Krama dina tjejkompisar? Alltid
Och med dina killkompisar? Alltid
Strula på fester? Nej, verkligen INTE.
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? Kan max snacka i mobil i 5 minuter innan jag har dundrande huvudvärk.

Har du
Ljugit för dina föräldrar?  ja nån vit lögn han man väl dragit nån gång. :)
Sovit i samma säng som det motsatta könet?  Ja
Sovit mellan två killar/tjejer? Möjligtvis när jag va liten och sov över hos kompisar.
Gjort nått "sexuellt" offentligt? Nej aldrig i livet
Ljugit för en vän? Ja det har man väl gjort om man inte orkat följa med ut på nån fest eller nåt. Påstått att man varit sjuk eller nåt i den stilen.
Rökt/snusat? Ja

Kläder
Vad använder du just nu för jacka: Har många så det beror på väder & vind.
Vad använder du just nu för skor: Har även många skor så det är oxå olika.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Myskläder är alltid bäst.
Vad har du för skostorlek: 36

Senaste personen som

Du pratade med: Anders
Du gick på bio med: Anders, Joakim & Jenny.
Du gick på stan med: Mamma & Systern min
Du kramade: Anders
Såg dig gråta: Någon på jobbet...
Skällde på dig: Anders.... för att jag aldrig ställer ner disken i diskmaskinen...

Har du någonsin
Bråkat med dina husdjur? Ja, jag & Myran blev ovänner i förregår natt när hon trodde hon skulle ut och kissa klockan 3 på natten.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig IRL: Inte vad jag kan minnas!

Stuff

Är du ensam nu: Nej, tur är de!
Vill du gifta dig: Klart jag vill!
Vill du ha barn: Ja det vill jag verkligen.

Extra stuff
Vad är du mest rädd för: Det finns mycket men vad jag kom att tänka på direkt vill jag inte dela med mig av här.
Vilka kläder sover du i: I natt sov jag i pyjamasbyxor, T-shirt & strumpor. ISKALLT i vårat sovrum va det.
Vart vill du gifta dig: I krykan trots att jag inte ens är medlem... men det är fint.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jag tycker om att vara ensam med min familj och min älskade Anders & mina djur. Men klart är det kul att träffa vänner och folk ibland.
Är du ett hälsofreak: Nä det ska jag inte påstå mej vara även fast jag försöker ibland!
Har du någon tatuering: Inte ÄN... =)





Kommentarer
Tobbe

Hej! Trillade in på din blogg! :)

Så du har skostorlek 36. :P

Det är liten storlek de! :)

2009-12-07 @ 23:57:18
URL: http://tobbeandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0