Slingat håret..

Dagen blev inte som jag hade tänkt mej men det gjorde inget....
Det började med att jag försov mig, vaknade klockan 11.20 av att Jenny ringde och väkte mej.
Upp ur sängen käka frukost körde till Lund.

Mamma, Jag & Cissi körde runt halva Lund för att uträtta massa ärenden.
Sen körde jag och parkerade bilden och gick till FRISSAN.

Jag hann ångra mej igen och ville nog vänta med att bli blond så det blev i stället lite ljusa slingor i håret.
Det är inte lika mörkt nu längre och jag är nöjd med färgen.
Lite svårt dock att fånga hårfärgen på bild men här kommer i alla fall några bilder så kan ni själv se om ni ser nån skilnad!? Anders såg det i alla fall coh det tyder ju på att det SYNS. Eller så va det för han visste att jag skulle till frissan. ;)

Blev även lite shopping dock inte mycket för jag har lyckats slarva bort mit körkort & mitt visa kort så jag hade inte så mycket pengar. Men det fick bli ett nytt SHAMPOO + ett BALSAM som frissan rekomenderade mig.
Sen köpte jag 4 par strumpor på Lindex.



Nu ska jag göra vid mina naglar och planera lite inför Lördagens fest vad jag ska ha på mej!
Gäller att börja i tid! HIHI

Dagens sista bild blir på våran MAJA!



Kommentarer
Saris

Det blev riktigt fint ju. Du passade riktigt bra i den färgen!!!

2009-11-03 @ 20:48:14
URL: http://sara.blogg.se/
Jenny

Det blev jättefint gumman! puss

2009-11-03 @ 21:05:24
Catrin

Jenny: Tack Gumman!

2009-11-03 @ 21:35:53
tina

klart man ser slingorna. ser fint ut. Och duktigt av dej som köper ordentliga produkter till håret.=)

2009-11-03 @ 21:39:05
URL: http://tiro.blogg.se/
Maria

Håret ser jättefint ut! :)



Ses på lördag, då e det feeest ;)



Kram

2009-11-03 @ 22:24:03
hanna

Jag kunne inte låta bli o göra det=)

Nej jag har vilo dag i dag!

Men sak dit i morgon vid nio tio tiden på morgon!



Fin du blev i håret!

2009-11-04 @ 05:37:55
URL: http://hcmo.blogg.se/
Kikki

Vad stor Maja har blivit! Själv går vi bara och väntar på att Katty ska löpa igen så vi kan para henne :)

2009-11-04 @ 09:42:57
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0