AJAJAJ!

Fint väder idag, nu ska jag och Myran bulta på oss lite kläder sen e det dags för promenix i skogen!
Jag har så JÄVLA ont i min rygg så det är sinnesjukt. Ska ringa doktern när vi kommer hem igen.

Myran är rastlös och matte är sliten men då är skogen bra. Man ska motionera när man är sliten då mår man bättre sägs det. Tur man har sina vovvar som gör att man kommer ut och inte sitter farmför datorn hela dagen.

När Anders slutar jobbet ska vi åka och titta på nya sängar. Jag står inte ut med våra längre dom är gammla och antagligen är det även det som spär på mitt ryggonda. Ska blir skönt med ny säng!

Nu ska vi gå! Hörs kanske sen igen med lite bilder från vår runda!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0