äntligen äntlign äntligeeeen

...har vi vår älskade Snuse hemma igen. Det va så kul och hon sprang in precis som hon aldrig varit härifrån... lekte med Max och Myran är sååå GLAD så det är en fröjd att se. =)
Mina älskade djur... tänk att jag har dessa underbara hundar i mitt hem!

TACK till Christina & Kurt som är en sånna snälla och underbara människor som tagit så väl hand om lilla Siri.
Det har kännts så tryggt att lämna Siri hos er och jag har vetat att hon haft det så bra som hon bara kunde ha haft det. Saknaden har ju varit enorm men då hjälper det till att veta att hon har haft det GOTT hos er!


Nu ska jag njuta av livet med mina fina hundar....

En film på Myran & Siri som jag filmade idag kommer här och som ni ser leker dom som vanligt och MYRAN är SÅÅ GLAD!






Kommentarer
Anonym

Vad lyckliga dom ser ut åt att få träffa varandra igen. Snygg halsduk, var köper man den? Mam

2009-10-19 @ 20:17:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0