Bara parkering för dej som ska vaccineras!

Hemma igen.... snart slutar Anders och då ska jag köra till gymmet och träna ben.

Har varit och hälsat på mamma på sjukhuset idag och tittade på när hon fick sin fot gipsad.
Hon skulle få åka hem idag så pappa & Cissi va på väg dit för att hämta henne.
Skönt att slippa ligga där. Det är så himla tråkigt på sjukhus.

Måste berätta om mitt dilemma idag när jag skulle hälsa på mamma, det sjukaste jag varit med om... nu är tillochmed PARKERINGSPLATSERNA BOKADE (där stod vakter och kollade) för dom som skulle vaccinera mot svininfluensan. Nu har det ju gått till överdrift HERREGUD! Så alla som skulle hälsa på anhöriga på sjukhuset fick använda sej av parkeringar där man max får stå 15-30 minuter.
Jag parkerade på en 30 minutersparkering för jag blev så arg och hoppades på att slippa böter. Det gjorde jag också SOM TUR VAR!

Nä nu e det dags att byta om, så jag kan sticka och träna direkt när min baby kommit hem.
Vill ju komma hem sen igen och ha MYSKVÄLL med mina underbara djur och min fina Anders som jag älskar så mycket!




Kommentarer
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och absolut en läsvärd blogg du har!:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:02:34
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Det var så lite så:) Tack själv:)



Joo alltså det låter nästan för hemskt tycker jag:S

ha en bra kväll och följa gärna min blogg med bloglovin eller bara kika in ibland:D

Kram

2009-10-26 @ 23:38:39
URL: http://fotobydenise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0