Bilder Sommaren 2009


Jag & Bella på födelsedagsfest hos Tina
(ÄLSKAR mitt hår på denna bilden!)


Jag & Jenny på midsommarafton


Jenny & Joakim på grisfesten på Löddekrog


Karro & Maria hos Maria på förfest innan vi stack till HIPP


Hanna & Jag på förfest innan Björkaloge


Jag & Johan min fd. klasskamrat som jag alltid umgicks med i skolan,
vi kallade varandra brossan & syrran. =)


Jag & Babe på när vi åker i AUDIN på väg till vår GBG semster.


Ida på Malmöfestivalens kräftskiva


Min födelsedagfest slutade såhär! =)


Anders mammas 50 års fest. FINA va vi här!



Kommentarer
hanna

Fina bilder=)

Hur många månader laddade du dit gym kort med?

2009-10-30 @ 17:18:04
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anders (babe)

För HVT kalla mig allt annat än babe! /A :)

2009-10-30 @ 17:24:16
jenny

Till Anders the babe: HAHAHA!=)

2009-10-31 @ 08:54:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0