bilder


Tunika, Kjol, Svart kofta


Grå lång hood tröja, svarta tights, Blus


Pyjamas


Hello Kitty filt


My fick en bäver

Förutom detta köpte jag andra små saker men det va mest små pill som man brukar köpa när man är i ullared.

Nu ska jag se tv... känner mej jätte trött och sliten ännu och har inte riktig ork att blogga så mycket just nu!

Hoppas ni överlever! =)

 

Måsta TACKA för alla fina kommentarer jag får och att det är så många som läser.

Det är jättekul så ni får inte sluta fast att jag inte är lika engagerad just nu! ;)

 

KRAM KRAM



Kommentarer
Lina

Hello Kitty filten har jag köpt till Moa också. (Men jag tror nog att det blir mest jag som kommer använda den :)

2009-10-14 @ 20:16:29
URL: http://moa.clippern.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0