Träning ger resultat!

Tränade ben igår och jag ökade vikterna igen. Det är sån härlig känsla när man känner att man blir starkare.Idag tränade jag mage & rygg. Även här ökade jag vikterna.


Jag har inte väg mig än så det ska bli roligt att se på Fredag om jag gått ner något.
Dock tror jag det inte utan jag har fått mer muskler i stället och det väger ju mer än fett.
Jag har ju inte lyckats köpa nåt måttband än synd nog för midemåttet har minsakr och även låren det känns.
Skulle dock varit kul och mätt innan men men... Jag märker det ju på byxorna.

Efter gymmet körde jag hem och hämta vovvarna så gick vi en runda i skogen.
MYSIGT som hade verkligen energi att bli av med. Dessutom fick jag mer motion.

Innan vi sedan körde hem körde jag till skopunkten och köpte dessa:
=)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0