uppe med tuppen

Vaknade av att Zingo stod och krafsade på golvet där nere..... Kom ner och Myran hade kissat på golvet.
AHHHHH... dessa djur, visst e dom mysiga men IBLAND går dom en på nerverna.
Myran har gjort detta sen Siri åkte... som protest eller nåt jag vet inte.

I alla fall jag tänkte att det va lika bra att hålla sej vaken, hade ställt klockan på 9 men somna om i 1,5 timme för att sen gå upp, nää då hade jag bara varit ännu mer trött.

Nu ska jag i stället äta lite frukost sen ska jag till gymmet sen blir det solning. Kände mej så blek nu när jag blev Brunett. :)

Klockan 16.00 ska jag och My jobba... undrar om dom kommer känna igen mej på jobb! :)
Dom gammla kanske inte gör de... :(

Time to go.... hörs sen igen!



Såhär trött blir man om man går upp så tidigt:




Kommentarer
Hanna

Catrin, kan du inte börja på friskis igen?

2009-10-01 @ 11:48:12
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0